Thursday, August 5, 2010

What goes around come around...

Assalamualaikum .

Lama dah saya tidak menulis disini ,kekakang masa menjadi penghalang untuk saya meluangkan masa menulis diary hidup saya. hari ni dah 6.8.2010 bersamaan dengan 26 sya'ban 1431 hijrah dan tinggal beberapa hari lagi ummat islam akan menyambut bulan yang mulia iaitu Ramadan Al-Mubarak .... Alhamdulillah ,syukur saya sudah selesai gantikan puasa .. semoga dengan kedatangan ramadan ini menjadi saya seorang yang lebih dekat dengan Allah. Amin ..

Minggu ni adalah minggu yang kedua terakhir saya sebagai guru ganti di sekolah sek7 , sungguh berat nak meninggalkan sekolh tu ,sedih n sayu rasanya ... saya sayang pada pelajar2 saya... moga mereka semua mnjadi seseorang pada masa hadapan . adat dunia bertemu dan berpisah ...

"Apa yang sebelum ini terjadi pada org lain akan terjadi kembali pada saya " bru saya sedar erti perkataan atau patah kata itu amat bermakna dan berkaitan dengan saya ,seseorang telah menyedarkan saya pada semua itu.....
dan saya akui ia memang berlaku pada saya kini ...
Kak nora kate " apa yang awk dah buat pada org lain dulu ,awak akan rasai nnti "
betul kak nora saya rase sakit sngt sekrng ,sakit hati ini fikirkan seseorang tu yang buat tak tahu pada saya sedangkan saya sangat memerlukan dia , Ya Allah tenangkan lah hati saya ni ...
dekatkan lah saya dengan Allah agar saya dapat ketenanagn disisi -Mu Ya Allah ..

Saya tak faham la kenapa dia lakukan ni pada saya. salahkah saya mengharap pada sebuah cinta yang sejati ..... saya dah buntu sekarng . pa yang perlu saya lakukan..

saya kan berusaha menhindari perasaan ni, Ya Allah bantu lah hambamu yang sangat lemah ini ,bantu lah saya menghadapi hari-hari akan datang dengan tenang

MOGA SAYA BEROLEH KEJAYAAN TUK KERJAYA SAYA .. ALHAMDULILLAH SELESAI INTERVIEW ,SKRAG MENUNGGU SURAT TUK POSTING ,MOGA CEPAT2 SAYA DAPAT MENGAJAR .. SAYA NAK MEMBANTU KELUARGA SAYA DAN MEMBALAS JASA IBU BAPA SAYA .


Continue..........
Wassalam....


No comments: