Friday, July 9, 2010

Weekend Coming..

salamsemua , hari ni bangun awal siap kak liza asgment tak siap2 lagi, mals skit nak buatnya,,hehehe... pastu tdr jap then bngun balik then sizp2 nak pegi school... pegi sek dalm kol 2petang.. today masuk lewat sek coz da smbhyang jumaat.. smpai sek siap2 then trs masuk claz 2.20 ajar subject sivik dan kewarganegaraan for 2terbilang, not bad .. i like that claz...today claz penuh ..rehat pun smbahynag asr je jap then claz smpai balik sek.. last claz for 2 kuali .. student nakal skit.. tension gak masuk claz ni... Ya Allah berikan aku kekuatan tuk bimbing mereka semua ajar jadi insan yang baik .... mostly student skrg kurang budaya nak hormat org yang lebih tua dari mereka contohnya guru la... aku rasai sekarang budaya pada pelajar sekarang .. moga mereka kan sedar satu hari nnti Ya Allah..
Today is saturday ... time for me to relax.. after balik ske k.anis ajak pegi banting umah mak mertua die.. so boring duk umah then ikut la... alhamdulillah selamat sampai di sini.. nyaman sngat di sini ... leh realease tension aku ni....
Taufiq.... mmmmmm tah la malas dah nak fikir... pe masalah dia dan ape salah aku masih menjadi tanda tnya aku.. aku tak faham la kadangkala dia ni.. tapi aku sngat menyanginya ... tak tak terluah ngan kata-kata.. moga tuhan sentiasa mndekatkan hati nya ngan hati ku walaupun kami jarang berhubung.. rindu sangat kamu taufiq.. today he just sent me sms. hai.. then......
what means that sms .. i don't know la...
aku tak tau la hatiku hnya tuk taufiq je skrg ni walaupun da org lain yang menanti aku but i still choose him.. Ya Allah kuatkan imam aku ini dari segala godaan .. amin ..
now kat banting .. tomorrow balik shah alam .. nite nak sleep dulu..
Doa tidur... Amin ..
My brothe call he bank in me .. alhamdulillah da gak blaja for me...waiting my brother and my sister come here.. monday nite.

No comments: